Job 24 van 36


Report this listing

Solliciteren



medewerker ondersteuningsdienst zorg


Functie

  • Je ondersteunt de zorgmanagers en teamcoaches bij de organisatie van de vakantiewerking

    ° Je maakt de uurroosters van het zorgpersoneel op

    ° Je stemt daarvoor de zorg- en therapienoden goed op elkaar af, rekening houdend met de beschikbare middelen

  • Je ondersteunt de zorgmanagers bij de personeelsadministratie

    ° Je bent verantwoordelijk voor het doorsturen van de bijzondere prestaties (avond, nacht, fietsvergoeding,…) naar personeelsdienst

    ° Je ondersteunt zowel huidige als nieuwe medewerkers in het hanteren van de bestaande systemen

  • Je verzorgt communicatie naar de context van de cliënt, zoals

    ° Inschrijvingen cliënten voor vakantiewerking, lesvrije dagen, themaweken

    ° Informeren rond ouderavonden

    ° Doorsturen personeelswijzigingen binnen de zorg

  • Je ondersteunt de werking van de stromen door oa

    ° verslaggeving stroomoverleg

    ° registratie van gemeenschappelijke VTO

Jouw profiel

We gaan voor gelijke kansen en selecteren op basis van kwaliteiten.
Je kansen worden niet beïnvloed door je leeftijd, geslacht, afkomst, geaardheid, geloof, beperking, nationaliteit, …

•      Minstens een diploma in middelbaar onderwijs

•      Ervaring in een zorgorganisatie is een pluspunt

•      Je bent een kei in plannen en organiseren

•      Je hebt een positieve en enthousiaste houding en kan goed samenwerken in een team

•      Je bent een verbinder over de teams en stromen heen

•      Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en neemt initiatief

•      Je hebt een grondige kennis van het Nederlands

•      Je bent sterk in professioneel communiceren, zowel mondeling als schriftelijk

•      Je bent ICT-vaardig en hebt kennis van Office 365  (Excel, Forms,…)

•      Je kan een attest van goed gedrag en zeden (blanco model 596.2) voorleggen

  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

Contract onbepaalde duur (26.60/38)

Voor interne kandidaten mogelijkheid tot combinatie met een andere functie

Barema VAPH PC 319.01 op basis van diploma en afhankelijk van relevante anciënniteit voor de functie (met een maximum van bachelor-verloning)

Aantrekkelijk sectorspecifiek verlofstatuut (PC 319.01)

Tussenkomst in woon-werk verkeer (auto, fiets, trein, …)

Vlotte bereikbaarheid (vlakbij station Kwatrecht, afrit E40 Wetteren en R4 Melle)

Gratis soep

•      (Warme) maaltijden aan democratische prijzen

•      Mogelijkheid tot permanente bijscholing en ontwikkeling

Voordelenplatform YOU-P met kortingen op tientallen merken en diensten

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht